How does it feel to work as a PM in the gaming industry? What are the specifics and features? What are the main stages of a game project? And is it possible to become a PM in GameDev with minimal knowledge of the industry?

Our Lead PM Oksana Khachko answers these questions. We have published an article on dou.ua so that you can find out everything about the key to PM’s success in working on GameDev projects.

Below you can see the beginning of the article.

Мене звати Оксана Хачко, я Lead PM компанії Kevuru Games. Обожнюю свою роботу, комунікацію з командами та клієнтами. Ця стаття буде цікавою людям, які бачать себе PM і цікавляться особливостями цієї професії в GameDev. Я хочу розповісти про те, як створюють ігрові проєкти, які етапи треба пройти, щоб отримати якісну та популярну гру, від чого залежить її успіх, чи завжди бачення клієнта збігається з фінальним результатом і яку роль у цьому всьому відіграє PM, якого ще називають психологом, феєю-помічницею, грушею для биття і мультизадачником?! Якщо вас не лякають останні три пункти, тоді читайте далі.

Проєктний менеджер в ігровій індустрії

PM в GameDev — це те саме, що і PM будь-де, але набагато цікавіше. Тут працюють відкриті для комунікації креативні люди, які горять створенням ігор і надзвичайно багато знають про них, бо самі є пристрасними геймерами. Тому і проєктний менеджер, який хоче працювати в GameDev, має цікавитися іграми та хоча б іноді грати, щоб краще зрозуміти суть та масштаби свого наступного проєкту.

Іноді клієнти дають референси на вже наявні ігри, і нам значно простіше оцінити їх, якщо ми щонайменше можемо розпізнати казуальну, mid-core і hardcore гру. Взагалі, в ідеалі потрібно завжди бути в курсі останніх новинок та хітів в ігровій індустрії. Адже клієнти часто орієнтуються на якийсь крутий продукт, що з’явився на ринку: вони хочуть запозичити цю практику, переосмисливши у свою історію або надавши свою стилістику. І набагато простіше вести бесіду, коли ти знаєш, або грав у ту гру, про яку говорить продакт-оунер.

Важливо також розуміти різницю між AAA-проєктами та «індиками» — інді-іграми незалежних амбітних розробників, у яких немає належних ресурсів для реалізації всіх своїх ідей і щедрої руки паблішерів для спонсорської підтримки. Знання жанрів, стилів, підходів до створення ігор теж вітається — все це значно спрощує розуміння та виводить спілкування з клієнтом на справді професійний рівень.

Наші спеціалісти напрацьовують hard skills під час роботи. У нас немає однієї методології, під яку ми підганяємо всі проєкти. Ми комбінуємо методології для кожного окремого випадку, щоб реалізувати найбільш ефективний пайплайн з урахуванням специфіки вимог, строків і бюджету. А ось щодо soft skills, то тут справді треба бути на одній хвилі з усією командою, занурюватися у проєкт з головою. Це основна запорука успіху у GameDev-компанії — розуміти, чим займаєшся, і любити свою роботу. Особливо це стосується нинішніх часів віддаленої роботи, коли люди сидять по домівках без живого спілкування та іноді мають проблеми з мотивацією. PM має вміти поділитися енергією, зарядити ентузіазмом тих членів команди, які засумували. До цієї роботи треба бути готовим, але вона надзвичайно цікава та запальна.